jueves, 22 de mayo de 2014


Està clar que la fama que s'adquireix a la premsa rosa no és la mateixa que la d'internet. A vegades la premsa rosa lo unic que fa és o criticar-te o fer-te la pilota dient sempre coses bones de  tu. A vegades la premsa rosa no serveix per a informar-se sinó per tafanejar. En canvi a la fama que s'adquereix a internet pots contar la teva vida privada i que tothom que t'escolta sapigui el que estàs fent o simplement explicar alguna cosa que saps fer i adquirir la teva fama per això.
Jo no dic que una sigui bona i l'altra no però les dues tenen coses bones i coses dolentes. Si et donen mala fama a internet la gent la farà córrer molt més de pressa que a la premsa rosa. 

Hi han molts canals de YouTube que jo segueixo perquè m'agraden i molts altres que en canvi no els trobo cap sentit. Però és la meva opinió i hi hauran vidios que jo trobaré inútils i la gent els mirarà cada dia...



No hay comentarios:

Publicar un comentario