jueves, 8 de mayo de 2014

PRIMER POST- La meva opinió

Solen dir que la gent jove d''avui en dia està en plena Revolució Tecnològica, jo no sé si arribaria a tal punt com per a dirli "revolució" però estic d'acord en que el jovent utilitza la tecnologia per a gairebé tot, jo includa. Com aquell qui diu: "Si se'n va la llum a casa no pots fer gairebé res, o això creus.". 

El futur del internet no puc dir com el vec però en puc tindre una petita idea. Cada vegada l'internet serveix per a més coses i té moltes més funcions. Fem servir l'internet per a parlar, per a estudiar, buscar informació, treballar... Els aparells d'avui en dia han evolucionat molt i durant els anys ho continuaran fent i cada cop més.

Avui en dia utilitza moltes pàgines web sobretot per a mira sèries que no puc mirar entre setmana. Per exemple podria dir que una de les pagines web que últimament utilitzo més és Twitter, Facebook, Antena 3, Instagram, i per suposat les webs on puc accedir al contingut escolar.

La única tasca que no se fer i que m'agradaria aprendre a fer, tan sols per curiositat, seria haquejar un ordenador. Jo diria que és una tasca difícil i és una de les úniques que no sé fer i per tant em fa curiositat, més que res, aprendre-la.

El primer que no crec que hagués de tindre un bloc seria "palla", és a dir, si té informació innecessària i textos molt llargs no m'hi fixaria ja que no m'agrada llegir coses que al cap de l'estona m'acaben avorrint. Hauria de tindre imatges relacionades amb el text (per exemple si parla de receptes seria millor posar una fotografia  del mateix plat, del que es parla, acabat) o coses per l'estil per cridar l'atenció a la persona que està mirant el bloc.

No hay comentarios:

Publicar un comentario